En gammal skolplansch

(null)
För ett par år sedan hittade jag den här skolplanschen på en loppis. Jag tyckte att den var rolig, så jag slog till direkt, och när jag gick vidare på loppisen (storloppis med massor av loppisbord längs trottoarerna i Aspudden) var det flera personer som hejdade mig och ville köpa den. Men den var inte till salu. Inte då.
(null)
Men idag hittade jag den här planschen på Emmaus i Liljeholmen. Jag tvekade bara en liten, liten stund (de är ju så dyra!) men sen kunde jag inte motstå den. 
Det är en av de vackraste skolplanscher jag någonsin har sett! Och jag som älskar fjärilar!
Så nu plockar jag bort planschen med noter och säljer den.
Vilken av de här planscherna skulle ni ha föredragit?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fina båda på olika sätt men jag hade valt fjärilarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback