Frågor

Den här roliga utmaningen hittade jag hos Ejmis.
 
Vilken aktivitet utför du varje dag?
 
Jag går en promenad i stort sett varje dag. När jag har riktigt långa arbetsdagar kan promenaden bli kort, men det är så skönt att få lite luft i lungorna.
 
Vad gör du enbart på helgen?
 
Jag älskar att gå på museer, utställningar och blombutiker och odlare, och det hinner man ju bara på helger. 
Någon enstaka gång går jag på museum med mina elever, men det är högst ett par gånger per år.
 
Har du, eller har du inte magneter på kylskåpet?
 
Jag har flera stycken med skämt och ordspråk, och så har jag vanliga småmagneter för olika papper man vill ha synliga. Där sitter även biljetter till kommande konserter och evenemang.
 
Vad för något går mest på automatik i din vardag?
 
Alla morgonrutiner, med dusch, frukost och snabbkoll av jobbväskan.
 
Vad kallar du spontanitet en vanlig tisdag?
 
Det är när man packar en liten utflyktsväska med goda mackor och går ut och hittar ett mysigt ställe att sätta sig och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback