30 day challenge - dag 17

Den sjuttonde utmaningen är "A song you´d sing a duet with someone on karaoke".  Det är ganska svårt för mig att plocka fram, för jag skulle aldrig i livet sjunga karaoke. Jag sjunger bara i badrummet eller i bilen eller på en plats där jag är garanterat ensam. Eller ihop med syrran där vi toksjunger ihop högt och ohämmat när ingen annan hör.
Men jag kan ju nämna en låt jag önskar att jag kunde delta som ena halvan i en duett.
 "Fairy Tale of New York" är ju faktiskt en fantastisk låt.
 Eller kanske den fantastiska "Stirb Nicht vor Mir" 
 
Ja, hur som helst lyckades min klassföreståndare döda min sånglust snabbt och effektivt genom en elak och nedlåtande kommentar när jag gick i mellanstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback