12. Det jag läste senast, sid 38 rad 14, orden 5, 6, 7, 8, 9

Jag brukar läsa väldigt snabbt, men jag har varit trött på kvällarna, så jag har hållit på ganska länge med den senaste boken "När gud var en kanin" (Sarah Winman).  Jag har bara läst ett eller ett par kapitel per kväll, och sen har jag somnat. Det är inte en fängslande bladvändare, men tillräckligt bra för att jag vill läsa ut den i alla fall.
Sidan 38, rad 14 innehåller bara åtta ord, så här kommer ord 4,5,6,7,8:
"....båda i sitt varma sängtäcke."
 
 

Kommentarer
Postat av: Mösstanten

Har aldrig hört talas om vare sig författaren eller boken. Jag borde kanske lägga dem på minnet.

Svar: Jag skickar gärna boken till dig. Om du vill ha den kan du väl skicka ett mail där du lämnar din adress?
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback