Virtuell skräck

Jag klev in i hissen, tryckte på knappen till tolfte våningen, och gick balansgång ut på en smal planka. Långt, långt nedanför mig såg jag hur trafiken rusade fram, och tittade jag mig runt omkring såg jag bara rader av husfasader och en helikopter som hovrade i närheten. När jag stod längst ut på den smala plankan och balanserade, med hjärtat i halsgropen blev jag uppmanad att kliva av plankan - rätt ut i luften. Jag samlade mod och klev ut i det tomma intet, och under fallet såg jag raderna av fönster på fasaderna snabbt rusa förbi. Det var en otroligt skrämmande upplevelse.
Sedan tog jag av mig VR-glasögonen och insåg att jag stod stadigt och fullständigt oskadd på en heltäckningsmatta i en monter på en IT-mässa.
 

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Haha, you go mamma!! 💪🏼

2017-04-14 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback