Balkongläge

Jag sitter på balkongen i strålande sol och låter medicinerna göra sitt jobb med baskeluskerna i kroppen. Det är ett ganska trevligt sätt att tillbringa tiden här medan jag väntar på att bli frisk. Jag känner mig extra lat när jag hör hur det sågas, borras, hamras, pratas och fixas i huset de bygger ett stenkast från mitt hus. Det ska tydligen bli ett hotell, så det innebär kanske att när det är klart kommer det att finnas ett fik eller en restaurang ett par minuter hemifrån! Trevligt! Det vimlar i och för sig av både fik och restauranger i mitt kvarter, men det här kommer att bli det enda jag ser från min balkong.
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Nu längtar jag efter att bo inne i stan igen och inte i ett villaområde. Jag saknar närheten till fik, restauranger och shopping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback