Stockholms hundmässa 2016

Igår var jag inbjuden av rasklubben för Kerry Blue Terrier att fotografera på den stora hundmässan i Älvsjö. Det var massor av människor, hundar, utställare, försäljare, bås av olika slag, mängder av utställningsringar och ett myller av aktiviteter som pågick samtidigt överallt. Det var omöjligt att hinna ta in allt, men det var väldigt roligt att det var så många glada och entusiastiska människor på samma plats. Mitt i all denna sjudande aktivitet satt den här herren och var lugn som en filbunke.
 

Kommentarer
Postat av: A-L

Var du inbjuden att fotografera? Så¨roligt.
Du måste vara väldigt duktig. Själv fotograferar jag gärna, men skulle inte våga ta ett uppdrag.
Du kanske kan visa fler bilder?

Svar: Jag är inte så himla duktig. Jag blev inbjuden av en av mina bästa vänner, som är med i styrelsen i en av rasklubbarna, eftersom hon vet att jag tycker om att fotografera, och de ville ha lite bättre bilder än förra året när alla bilder var tagna med mobiltelefoner.Jag kan plocka fram några bilder till, för det var en rolig rasparad där deltagarna hade väldigt mycket fantasi och humor.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback