Så påverkas jag av film

Jag är löjligt lättrörd och bölar högt över sorgliga scener. Dessutom är jag mörkrädd och spökrädd och tycker att det kryper omkring läskiga varelser i hemmets mörka vrår när jag tittar på spännande filmer med ödesmättad musik. Om jag sitter ensam och tittar på en sån film dröjer det inte länge tills jag inte alls känner mig ensam. I stället känns det som om jag är omgiven av obeskrivligt obehagliga varelser. 
Rymdfilmer och science fictionfilmer tråkar ut mig till tusen, och när jag ser förutsägbara romantiska komedier har jag tankarna på annat håll. Jag måste se lite kluriga, humoristiska och udda filmer för att hålla intresset vid liv. 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Åkerberg

Haha texten på tröjan är såå jag! Kram :)

Postat av: Anonym

håller med dig i dina val av filmer!

2015-09-20 @ 20:20:30
Postat av: Freja

Jag menade inte att vara anonym...

2015-09-20 @ 20:21:03
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback