Hej vinterben!

Hej på er, mina små ben! Ni ser lite förskräckta ut när ni släpps ut i solskenet på balkongen, efter att ha varit instängda i långbrallor en hel vinter.
Om jag ska vara ärlig ser ni inget vidare ut! Bleka och trista, och med ganska taskig lyster i huden. Jag tycker mig även upptäcka några vilsekomna hårstrån här och där, som det kan bli när ägaren av benen är väldigt närsynt, och ska bedriva tuktning av de nedre lemmarna i duschen, utan glasögon.
Nej hörni, om ni ska kunna knalla omkring utan att skämmas i sommar får ni allt lov att kamma till er och snygga till er en hel del!
Hälarna hade tagit hand om sig på ett acceptabelt sätt och behövde inte oroa sig inför sandalsäsongen. Inte förrän i förra veckan, då ett par nya skor orsakade stora, fula blåsor på båda hälarna. Nu har de läkt, men hälarna blev otroligt fula på kuppen, och "Operation sommarfot" får lov att börja på ruta ett igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Det där med närsynthet i duschen känner jag igen :)

2015-05-17 @ 08:27:05
Postat av: ejmis

Här är det fortfarande så kallt så man kan gömma benen ett tag till. ;) =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback