Nu finns inga ursäkter längre

När jag flyttade passade jag på att kasta mina gamla löpardojor, som hade tagit rejält stryk och förlorat både stadga och form av ett antal löparpass i lera och slask. Och när jag flyttade var det mitt i vintern, så jag köpte inga nya, kunde bejaka min lata sida och intala mig att det ändå var för dåligt väder för att springa. Och sen var det jul, nyår, snö, skolstart och en massa annat som gav mig ursäkter. Därefter har jag dragits med en långdragen och envis förkylning, så det har inte känts speciellt kul att ge sig ut och springa. Sen åkte jag iväg på en liten resa och fick en ny ursäkt. Men nu är det slut på ursäkter så nu har jag fixat ett par nya skor. Fast de är ju så snygga att jag knappt vill riskera att de blir slitna, dammiga eller leriga....

Kommentarer
Postat av: Freja

Håller med, de där måste du ha som finskor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback