Sensuella örhängen

Jag var på en rolig fest på min gamla skärgårdsö igår. Det var ett grymt bra rockband som spelade i ett gammalt båthus, och det serverades nyrökt lax eller grillat kött och smarrig potatissallad, och så fanns det en bar till självkostnadspris. Stämningen var hög och det var många kära återssenden mellan människor som inte hade träffat varandra på ett bra tag.
Plötsligt började en av kvinnorna skratta och pekade på mina örhängen.
- Nej, men det är ju små mikrofoner! skrattade hon fram.
Hon hade varit så fascinerad av att jag gick omkring med små silverpenisar i öronen! Men till nästa fest måste jag tänka ut vilken typ av fallosar jag ska ha som smycke den gången...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Coola! =)

Svar: Tack! :) Inköpta i musikmuseet. Jag passar alltid på att handla i museibutikerna när jag är på studiebesök med mina klasser.
Fia

Postat av: Robex Lundgren

cool

2015-06-29 @ 10:15:29
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: lillsyrran

Får en att undra lite över vad den kvinnan hade mött för män.

Svar: Hahaha!
Fia

2015-06-29 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback