Bäst att ha ögonen med sig

Idag hade vi samtal inbokade hela dagen. Jag hade sammanlagt 15 samtal, så jag kände mig nästan som en papegoja ett tag mitt på dagen. Efter en snabb lunch hade jag laddat ny energi och satte igång med andra perioden för dagen. I ett av samtalen skulle jag plocka upp ett USB-minne med lite information som jag behövde leta rätt på för att det var kopplat till det vi pratade om.
Jag fortsatte att tala och tittade på de övriga personerna i rummet medan jag stack ner handen i min väska och letade efter USB-minnet. När jag hade hittat den lilla tingesten i väskan halade jag upp den och lade den på bordet framför mig medan jag sa:
- Här kan vi nog plocka fram den information vi behöver.
Besökarna tittade lite förvånat på den lilla tingesten jag hade plockat upp så elegant utan att avbryta samtalet eller vika undan med blicken, så jag tittade hastigt ner på bordet, och insåg att jag just hade påstått att vi skulle plocka fram viktig information ur en rulle tandtråd.
Jorå! Här finns det resurser!
När min uppfinnare inte fixar fiffiga saker åt mig hjälper han James Bond med ett och annat!
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Hahaha, det är inte så lätt att försöka framstå som effektiv alla gånger...

Svar: :)
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback