Inlägg 3: #Blogg100, Massor av gratulationer till nyblivna föräldrar!

 Idag är det en väldigt speciell dag, för idag kommer en liten viktig person att födas. Bland väldigt, väldigt många flickor kommer nu en liten pojke. 
Det finns en liten, liten storasyster som får sällskap i sina lekar.
Jag sänder en tacksam tanke till vår fina sjukvård med kunnig personal och fungerande lokaler. Det betyder att de nya små juvelerna kan födas i trygghet och harmoni.
 
Tack alla fantastiska människor som arbetar med vård, ni är guld värda! 
  
 Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Kommentarer
Postat av: Ylva

Längtet!

Svar: Ja, tänk vilken väntan!
Fia

2014-03-03 @ 10:43:14
Postat av: Anna-Lena

Tack! Jag tar åt mig eftersom jag arbetar inom vården. Dock inte inom förlossningsvården... men ändå...

Svar: Alla som jobbar inom vården är värda massor av beröm!
Fia

2014-03-03 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback