Sjukdag tre...

Efter att ha tagit en lång sovmorgon, då jag då och då har smuttat på mitt vattenglas känner jag hur livsandarna återvänder. Jag kanske ska våga mig på lite födointag?
Väl ute i köket häller jag upp ett glas druvjuice och kokar lite tevatten och öppnar kylskåpsdörren. I kylskåpet finns ostar, leverpastej, salami, grönsaker och allt möjligt annat. I vanliga fall dofter som retar aptiten, men idag gav det mig kväljningar och jag stängde snabbt dörren och tog en skiva bröd utan pålägg i stället. Även om det var med visst motstånd jag tuggade i mig brödet tror jag att bacillerna är på väg härifrån nu.
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Stort grattis på födelsedagen, allra käraste syster!

Svar: Tack!
Fia

2014-01-18 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback