28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om

Jag gjorde mitt första försök när jag var väldigt ung. Har sedan gjort många fler försök under åren, men det går helt enkelt inte. Jag tycker inte om "Sagan om Ringen". Jag har försökt titta på filmen ett par gånger, men jag somnar efter en liten stund varje gång! Jag vet inte vad det är, men jag kan inte för mitt liv bli intresserad av den, trots att jag vet att det förväntas av alla männskor att älska både böckerna och filmerna. Jag blir inte intresserad av vare sig karaktärer eller miljö, förlåt mig Tolkien, för jag tror att du var en god och fin människa och jag vill på inget sätt förolämpa dig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Vi alla Ringen-fan, som nästan grät när vi trodde att Gandalf dog i grottan, förlåter dig.

Svar: Tack, det var tur!
Fia

2014-02-22 @ 17:25:25
Postat av: frktjatlund

Jag kan inte annat än att hålla med dig. Förstår inte heller hajpen och har svårt att engagera mig i konstgjorda problem. När det finns så många verkliga. Och förresten finns det, vad jag vet, inte särskilt många kvinnliga figurer i historierna.Och då har jag svårt att identifiera mig.

Svar: Just det, det är kanske det här att det är svårt att identifiera sig med personerna som gör den lite tråkig
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback