26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet…

...utdragen och överdimensionerad. Gärna fil och müsli, fräsch apelsinjuice och gott, nybryggt te. Hotellfrukostar blir alltid orimligt kaloririka och utdragna i tid. Aldrig är man så sugen på kokta ägg, flera mackor med olika pålägg, fil eller yoghurt, små apelsinklyftor eller melonbitar och äggröra som när man har sovit på hotell. Och jag  rundar gärna av frukosten med ett flottigt wienerbröd eller liknande.
 
 
Det värsta är att jag snabbt brukar bli hungrig igen!
 

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Gillar också hotellfrukostar, men jag brukar stå mig till eftermiddagen. Och då räcker det med tidigarelagd middag.

Svar: Det låter ju egentligen mer logiskt!
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback