18. Hepp! Dagens filmtips

 Jag har kommit med det här tipset redan tidigare, men det tål att upprepas:
Sarahs nyckel. En film som griper tag och berör från början till slut.
 
 
Och om vi nu är inne på det här gråt-temat kan jag även tipsa om Pojken i randig pyjamas. Men där måste ni ladda upp med en jättehög pappersnäsdukar att ha lite då och då under filmen. Fantastisk film, men så stark att man nästan får ont i magen av att se den.
 
 
Men varför kommer jag med så hemska och sorgliga tips? Då måste jag kontra med ett lite trevligare alternativ också. Har ni inte sett Moonrise Kingdom har ni något att se fram emot. En underbar film med duktiga skådespelare och roliga karaktärer. 
 
 
En annorlunda film med 60-talskänsla. lite skruvade scener och udda handling. 

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jag ska försöka att lägga dem på minnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback