16. Kolla! Här är en bild från mitt sovrum

Mitt sovrum är egentligen inte speciellt fint. Det är ett väldigt litet sovrum som bara rymmer en säng och ett litet bord vid sidan av sängen. Inte något att visa upp. 
Däremot är utsikten från mitt sovrum alldeles fantastisk. Jag har en vidsträckt utsikt över en stor sjö, där man kan följa olika spännande händelser under året. Fåglar som fridfullt simmar omkring när vattnet är öppet, rovfåglar som mäktigt sveper över vattenytan och båtar och andra vattenfarkoster som åker omkring. På hösten ser man hur höststormarna piskar upp vattnet till vitt skum. På vintern passar folk på att promenera, åka skidor och skridskor och att sitta och fiska i ett uppborrat hål. Det är svårt att tröttna på den här typen av utsikt!
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Och så har du en härlig balkong mot den vyn!

Svar: Ja, det är inte dumt alls!
Fia

2014-02-17 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback