Dagens framsteg

I fredags åkte jag till Sickla köpcentrum för att köpa gardinstänger, men jag kom hem med en tv I stället. Jag gick in på Siba och strosade runt. Där hittade jag en riktigt billig tv med inbyggd dvd, troligtvis tänkt att vara sommarstuga-tv eller liknande. Men den skulle passa mig perfekt, så jag greppade en kartong med den sortens tv. Då hejdade en försäljare mig, och han lyckades hitta en rad förmånliga rabatter, så när jag gick ut ur butiken hade han sänkt priset med mer än 1500 kronor, den kostade bara lite drygt 1000kr. Detta utan att jag hade blivit pålurad en massa andra produkter.
Idag har jag FÅTT en snygg och bekväm soffa, mot avhämtning och har fyndat ett snyggt matbord med matchande stolar för bara några hundra.
Nu har planeterna stått i ett gynnsamt läge i flera dagar!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sickla köpcentrum... där har jag varit flera gånger. En av döttrarna bor i närheten.
Vilket flyt du har!

Svar: Men då bor din dotter och jag på promenadavstånd från varandra!
Fia

Postat av: Freja

Snyggt jobbat!

Svar: Tack!
Fia

2014-12-07 @ 22:34:29
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: lillsyrran

Härligt!

Svar: Japp! :)
Fia

2014-12-08 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback