Talangtävlingar och hånfull jury

När ska jurymedlemmarna i talangtävlingarna lära sig att sluta döma människor i förtid? När de ser en blyg person som inte har de allra trendigaste kläderna eller frisyrerna kan de öppet visa nonchalans och ett oförskämt beteende. De kan himla med ögonen och ha nedlåtande tonfall, och så med jämna mellanrum dyker det upp oslipade diamanter som slår juryn med häpnad. Ni kommer väl ihåg hur det var med Paul Potts och Susan Boyle?
Här är ännu ett sånt tillfälle då en talangfull person slår juryn med häpnad. Titta och njut! 
 

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag tycker det är konstigt att jurymedlemmar tillåter sig själva att döma människor i förtid...och det bara p.g.a utseende, blyghet osv.
som tur är så sker inte detta till så stor del här i Sverige, inte vad jag sett i alla fall...
i alla fall så visas det inte så öppet...
Tyvärr kunde jag inte titta på videon du har här då jag har just nu problem med seg internetuppkoppling
men jag har sett dessa på TV och kommer ihåg reaktionerna..

Svar: Det är ett fult beteende att ta sig rätten att håna personer som de tror sig få ett övertag över.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback