Inlägg 60: #Blogg100

Ibland önskar jag att jag inte hade så tokig humor. Jag satt just på ett stort kvällsmöte på mitt jobb med representanter från alla möjliga ställen. Vi pratade om att det är så dålig luft i vissa lokaler, och då hann jag inte hejda mig själv utan jag hann säga:
- Vi har en liten kanariefågel i nedre delen av lokalen. När den faller död ner vet vi att luften är dålig.
Och så satt jag där och höll masken medan jag insåg att några trodde att jag menade allvar. Eftersom jag hade sagt något så galet i ett sånt sammanhang kunde jag inte börja skratta, utan jag fortsatte att hålla masken.
När folk kom på att jag skojade visste de inte riktigt hur de skulle hantera det. de kunde ju inte avgöra om jag var en skojig typ eller en sinnessjuk galning. Tror att de betraktade mig som en galning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du var ju jätterolig. Jag skrattade högt.... och vad gör det om folk tror att du är lite galen. När det yttrar sig på det viset.

Svar: Det gör inget om de tror att jag är lite galen. Det stämmer ju!
Fia

Postat av: Freja

hahaha, jag gissar att många fnissade inombords när de insåg att det bara var ett skämt!

Svar: Kanske det :)
Fia

2014-04-29 @ 23:03:44
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: lillsyrran

Jag älskar din humor kära syster.

Svar: :)
Fia

2014-04-30 @ 06:45:04
Postat av: Inger Maryissa

Fniss :-D.....jag tycker det var kul
och hade jag varit där så hade jag nog haft svårt att låta bli att skratta :-)
fast antagligen hade jag blivit lika osäker som du efteråt bland alla dessa människor, och man inte visste vad de tänkte :-)
Men tror nog a de tyckte det var kul och ville skratta, men när ingen började, så vågade de andra inte....

Svar: Så kan det ju har varit förstås :)
Fia

2014-04-30 @ 18:11:00
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Postat av: Yvanna

Hehe! "Det är hon som dödar fåglar" sa vissa som hade missförstått och pekade.

Svar: *Ett ondskefullt leende och en galen blick kunde anas*
Fia

2014-05-02 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback