Inlägg 56: #Blogg100

Och här är en bild jag skulle vilja ha som tryck på en t-shirt:
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Väldigt bra. Den skulle jag också vilja ha.

2014-04-27 @ 16:33:47
Postat av: Hanna

Underbar! Är alltså kvinnor och män lika i skelettet?

Postat av: Fia

Anna-Lena: Jag funderar på att beställa en tröja med den bilden på.
Hanna: Ja, det är samma skelett, men jag tror att det går att bedöma om det är en man eller kvinna på storlek, grovlek och bedömning av musklernas storlek.

2014-04-27 @ 21:00:49
Postat av: Lillsyrran

Så bra!
Är det inte bäckenet som ffa visar vilket kön?

Svar: Tror det, men har inte så djupa kunskaper. Kan mest det översiktliga och saker jag har snappat upp från deckare.
Fia

2014-04-28 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback