Inlägg 47: #Blogg100

Strax innan man rättar en Lottokupong kan man börja planera vad man ska göra för alla pengar. Det kan ju teoretsikt sett bli otroligt mycket pengar.
Tanken svindlade lite när jag funderade på alla möjligheter. Det skulle kunna bli inköp av efterlängtade saker, resor, upplevelser... Om turen verkligen skulle vara framme skulle man aldrig behöva jobba mer, utan bara göra det som för dagen kändes bra. Och tänk så roligt att kunna överraska alla anhöriga med roliga saker eller gåvor!
Innan jag började rätta var jag ofantligt rik!
 
Tja, och så rättade jag mina tio rader, och det visade sig att den bästa raden hade tre rätt.
 
Men jag får väl försöka en gång till, så kanske det går vägen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man måste lotta för att vinna!

Svar: Så sant!
Fia

Postat av: Inger Maryissa

Det händer för mig också att jag i fantasin planerar för om jag skulle vinna "stor-kovan" på t.e.x Lotto
Flera drömmar skulle kunna bli uppfyllda, och just det med ekonomisk trygghet vore toppen...
men så skrapar man lotten och i bästa fall får en småsumma...
men räcker i alla fall till nya lotter och nya förhoppningar ;-)
Kram

Svar: Kanske förhoppningen är det roligaste av allt!
Fia

2014-04-18 @ 14:38:21
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback