Nya utmaningen nummer 82: Min favoritsysselsättning en regnig dag

Om det alltid bara vore strålande solsken skulle det vara ganska tjatigt. Det kan vara jättemysigt att vakna upp och höra regnet droppa mot rutan. Då finns alla möjligheter att:
- rensa i garderoben, kasta, lappa och laga och sortera kläder. Jag älskar känslan av en städad garderob
- läsa deckare
- sortera böcker i bokhyllan
- leka med foton 
- sy kläder
- baka bullar
- frossa i inredningstidningar
- skriva brev, riktiga brev på fint papper och färgade kuvert
- skura badrummet
 
Hmm, börjar nästan längta efter regn nu ...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Du blir bönhörd i veckan...

Vad gäller din beskrivning fick den mig att tänka på Lottaböckerna, hur ALLT verkade så mysigt i dem.

2013-09-15 @ 19:02:18
Postat av: Yvanna

Du önskade och regn, det kom. Jag gillar det med. Ljudet, lukten, känslan. Jobbar man säljer man dessutom inte lika mycket fisk - perfekt.

2013-09-16 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback