Nya utmaingen nummer 89: Mitt förhållande till IKEA

Jag kan bara konstatera att IKEA ligger mig varmt om hjärtat. Numera har jag promenadavstånd till IKEA i Kungens Kurva, men i många år hade jag ett betydligt längre avstånd, så det krävdes en timmes bilresa för att komma dit.
Jag gillar att strosa på IKEA, jag gillar att äta på IKEA, jag gillar att fika på IKEA, jag gillar att inspireras av IKEA och jag gillar att skruva ihop möbler från IKEA.
Kan det bero på att jag har en del småländskt blod i mina ådror?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste vara. Själv har jag 30 mil till närmaste. Men det är okej. Jag ogillar starkt att befinna mig på stället.

Svar: Vad är det som inte är bra? För mycket folk? Typen av affär? IKEA som princip?
Fia

Postat av: Anna-Lena

Troligen.

Svar: :)
Fia

2013-09-26 @ 10:05:58
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Erkänn, du tycker att Ingvar är lite sexig.

Svar: Ja, det är den småländska charmen som är så oemotståndlig
Fia

2013-10-02 @ 21:12:34
Postat av: Yvanna

Aaaamen!

Svar: Men du associerar det mest med åksjuka, eller hur?
Fia

2013-10-05 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback