Ordning och reda!

Nu fattar jag att inte alla människor är så jätteintresserade av hur tekniksalar är organiserade, men idag har jag varit på en heldagskonferens om teknik med ett gäng rutinerade teknikherrar. Och jösses, vilken pedantisk ordning det var i salen! Alla verktyg var prydligt sorterade i olika ställ och hyllor, och allt förbrukningsmaterial låg på hyllor och i askar och skåp. Inte en grej låg på fel ställe! Jag tog en massa inspirationsbilder på allt möjligt för att visa mina kollegor i morgon, men jag vet faktiskt inte om jag kan visa den välorganiserade och strukturerade och ordningsamma institutionen för mina kollegor. Då kommer de genast att drabbas av skuldkänslor för alla stökiga högar som finns på vår no-institution.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback