Kunde inte sluta skratta!

Idag när jag var på väg hem slölyssnade jag lite på radio. Där var ett halvtramsigt program där tre personer satt och pratade om naturen. De hade tydligen diskuterat något om rådjur innan jag började lyssna, för när jag började lyssna sa de:
- Ja, nu skäms vi, men vi måste erkänna att vi inte tänkte på att rävar äter rådjur. Naturligtvis gör de det, men det hade vi inte en tanke på.
Och så var det lite musik, och ibland stack de emellan med brev/mail/sms som de hade fått från lyssnarna. De hade tydligen uppmanat lyssnarna att berätta om sina naturupplevelser. En lyssnare hade skrivit och berättat att hon hade sett rävar vid flera tillfällen den senaste tiden, men det märkliga var att hon hade råkat se dem just när de satt och bajsade. Radiopratarna satt och diskuterade rävarnas toalettvanor, och en av dem sa:
- Här kanske man bör kontakta skogsvårdsenheten för att kolla om rävarna har råkat äta laxerande bär ....nej, vad säger jag. De måste ju ha ätit laxerande rådjur!
Och ingen annan i studion skrattade, men jag satt och skrattade högt i bilen. Kunde inte sluta skratta.
 
Laxerande rådjur! Jag har väl sällan hört något så galet! :)

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

ibland det är riktigt roligt att på radio lyssna på när t.ex. ett par personer mellan musik pratar om olika saker och även telefonkontakt med lyssnare och det blir även en del trams som ger många goda skratt ;-)

Svar: Det är ju så roligt att titta på klipp där de inte kan sluta skratta!
Fia

Postat av: Yvanna

Det låter som att de hade halvbra koll, haha!

Svar: :)
Fia

2013-10-12 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback