Jag köpte en liten flaska med lavendelvatten

Det kan ju passa perfekt att spreja lite väldoft ibland när man tycker att gamla dojor och sånt luktar mindre trevligt. 
Jag tänkte pytsa en lätt dusch in i klädkammaren, så att det skulle bli en trivsam aning av doftpåsar bland nymanglade lakanm, nystärkta gardiner och krusade örngottsband, dvs lite nostalgisk doft som påminner om min mormor. Oturligt nog råkade jag trycka till kraftigt ett par- tre gånger varpå klädkammaren numera fullständigt stinker av frän fusklavendel. 
Men tanken var god!

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Och det är ju alltid tanken som räknas.

Jag har några lavendelkuddar i linneskåpet som ett av barnbarnen knåpade ihop i syslöjden.

Svar: Lavendel luktar ju så himla gott!
Fia

Postat av: Känga

Med bra inlägg så kan även dojor hålla lukterna på en acceptabel nivå. :)

2013-11-03 @ 23:50:29
URL: http://www.dojor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback