Utmaning dag 89: What´s in your fridge?

Just nu är kylskåpet inte mycket att skryta över. Det skramlar ganska tomt och ser ganska tråkigt ut. Jag plockar därför fram en gammal bild som föreställer en presentkorg som vi gav en arbetskamrat som just hade fått ett cancerbesked för några år sedan. Nu är han för övrigt friskförklarad!
 
 
Nu är det inte så många dagar kvar av utmaningen som både Mammselen, Tantmammamatte och jag har hoppat på. Jag börjar nästan tro att jag kommer att sakna mina dagliga uppdrag

Kommentarer
Postat av: irene

Men du! Vi kan lägga upp en alldeles egen (och kanske mera anpassad till svensktalande madammer)lista? Om vi tar 33 förslag var så får vi ihop en lista på 99 dagar i alla fall.

Svar: Ja! Det vore roligt! Ska vi mejla till varandra och hitta på 33 förslag var?
Fia

Postat av: irene

japp, vi kör! Dra med mammselen också

2013-05-24 @ 22:12:48
URL: http://tantmammamatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback