Utmaning dag 36: Something you would like to achieve/ do before you die

Det här kan man ju utveckla hur mycket som helst, för det finns väl en massa intressanta saker jag vill uppleva, en massa spännande platser jag vill besöka, en massa fina stunder med nära och kära som jag vill ta del av, och så finns det en massa roliga saker jag vill göra.
Så då bestämmer jag mig för att jag skulle vilja få uppleva fred på jorden och stopp på all miljöförstöring innan jag dör.
Det här var en del av den utmaning jag har antagit. Det är meningen att man ska skriva ett inlägg per dag i 100 dagar, med en given rubrik per dag. Tyvärr har jag sackat efter några dagar pga tidsbrist och trassel med internet- Det vore roligt om fler antar utmaningen!

Kommentarer
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Jepp moder jord är ju liksom en förutsättning om vi ska kunna leva. Viktigt viktigt.
En härlig utmaning tycker jag..du klarar den galant Fia. Om det sedan blir lite trassel då o då det får man ta liksom.
Själv har jag fullt upp med allt som trillar över mig när det gäller att knappra på tangenterna. Veckans fönster o Fototriss är vad jag kan hantera..:)

Ja men visst..här har du länken till glitter o glamour..
http://www.linamalmberg.se/index.php?top=sortiment

Hon sitter här i soffan lilla guldsmeden och hälsar så gott.

Glad Påsk nu och ha det fint!

Postat av: Hanna

Bra grej! Har idag läst boken Badskumt som handlar om gifterna och kemikalierna i våra vanliga hudvårdsprodukter. Skrämmande. Och vi är so ovetande/ strutsmedvetande. Och då är det ändå otyg i de där produkterna. Skrämmande.

2013-03-29 @ 20:47:04
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback