Utmaning dag 20: Someone that makes you smile

Oj, oj, oj! Nu var det så mycket att göra i några dagar att jag blev tvungen att tumma på ambitionen att skriva ett inlägg varje dag i den utmaning jag har antagit. Utmaningen går ut på att man ska skriva ett inlägg per dag i 100 dagar, där man ska göra en egen tolkning av givna rubriker.
Titta även på Mammselens tolkningar på utmaningen
 
Här kommer en bild på fyra tjejer som får mig att le. 
 
Paolina, Cornelia, Tora och Källa, fyra små glädjespridare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Inte bara du ler. De får mig att le också.

Svar: Trevligt!
Fia

Postat av: Ylva

<3

Svar: Visst är de fina!
Fia

2013-03-10 @ 19:22:56
Postat av: lillsyrran

Fyra gullungar!

2013-03-12 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback