Elton John på Friends arena

Såg just att Elton John kommer till Friends arena den 13 december. Biljetterna släpps den 11 mars kl 9.00. Undrar hur snabbt biljetterna tar slut. Undrar vad de kommer att kosta. Undrar om det syns och hörs bra från alla platser. Jag har varit på några konserter där man automatiskt har suttit och tittat på de gigantiska bildskärmarna, och då tänker jag ibland att man lika gärna skulle kunna titta på showen på tv och spara 500 kronor.
Men Elton är ju alltid Elton....

Kommentarer
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Mmmm Elton är ju Elton..så är det bara..en levande legend ..jag har oxå suttit och tittat mer på en storbildsskärm än på scenen..grr o morr..

Men har man tur att få en bra plats..då är det guld med live..

Svar: Men det är ju så otroligt dyrt med dessa jippon! Jag satt och försökte räkna ut vilka belopp det rörde sig om när vi var 11 000 besökare på Ladies Night!
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback