Nya utmaningen nummer 16: Om jag träffade kungen skulle jag...

Oj oj oj! Det här går inte att svara enkelt på. Om jag träffade kungen privat helt oväntat på en oväntad plats tror jag inte att jag skulle göra någonting. Jag skulle vara så diskret som möjligt så att han fick lite privatliv. 
Men om det är så att jag av någon anledning skulle få ta emot ett fint pris ur kungens hand skulle jag vara artig och tacka så mycket, och bete mig hövligt i största allmänhet. Nu är ju den risken otroligt liten, för jag gör inte den sortens bedrifter.
Om jag av någon anledning skulle träffa kungen på en fest och få tillfälle att prata lite avspänt skulle jag tycka att det var intressant att få höra hur han uppfattar olika saker här i världen.
Fast jag skulle hellre träffa Viktoria, för hon verkar vara både rolig och snäll.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Håller med, Victoria ger ett sympatiskt intryck.
Kungen sade snuskgubbekommentar till en kollega till mig en gång, huva.

2013-07-01 @ 07:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback