Nya utmaningen nummer 32: På mitt köksbord

På mitt köksbord har jag alltid en liten duk. Och nästan alltid har jag en skål med frukt. Jag bor nära en massa spännande butiker med ett stort urval av olika frukter. Många gånger finns det nya frukter som jag aldrig har hört talas om tidigare, och om de ser goda ut brukar jag köpa och provsmaka.
 
Men just nu ser mitt köksbord lite stökigt ut med dator, lite post som ligger kvar, en katalog från Slöjd-Detaljer och en bunt pennor i glada färger samt lite osorterade papper. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Exotiska frukter låter trevligt. Själv var det länge sen jag åt vid mitt köksbord. Det är för mycket saker på det :)

Svar: Vad har du på bordet? Det låter spännande!
Fia

Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Så härligt..frukter är intressant..att ha tillgång till en fruktmarkand är nice..

Du..en del har hela sitt liv på köksbordet. Det har inte jag. Mitt köksbord är stort vitt och sparsamt dekorerat..så trist det låter..men så är det. :)

Svar: I vanliga fall har jag ganska tomt på köksbordet. Men nästan alltid en fruktskål.
Fia

2013-07-31 @ 20:00:15
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback