Utmaning del 8: Celebrity crush

Dagens uppdrag är att avslöja en celebrity crush. Och då sätter vi igång:
Jag kan börja med Brad Pitt
Absolut inte min typ. Jag har aldrig förstått hur han kan ha blivit så avgudad.
Näste man till slakt är Tom Cruise
Samma sak där. Mycket överreklamerad man i mitt tycke.
Sedan kommer vi till Bond-grabbarna:
 
 
Visst har skådisarna som har spelat Bond varit både roliga och tuffa, men någon crush har det aldrig blivit.
George Clooney
 
George Clooney, nej tack, säger jag bara!
 
Clint Eastwood
 
Ja, nu börjar vi prata om lite intresse i alla fall, även om man inte kan påstå att det har varit någon crush.
 
Tom Hanks
Vem kan motstå den mannen? Myspys-trevlig, men kanske inte precis så att man går och drömmer och längtar...
 
Bruce Willis
Ok, nu måste jag väl erkänna att det börjar bli intressant. Men ingen crush.
 
Robert de Niro
Ja, jösses! Såg ni honom i Deer Hunter? Jag såg Deer Hunter för ett par år sedan och då glömde jag nästan att andas, för att Robert de Niro var så förtrollande. Vilken utstrålning! Ok, här pratar vi liten crush.
 
Jean Reno
Oj,oj,oj! Vilken charm! Lite knölig och på engelska med fransk brytning är han oemotståndlig! Absolut crush-material
 
Kevin Whately
Men här kommer min storskräll, min största crush bland skådespelare. Kevin Whately, som spelar Lewis i "kommissarie Morse". Han är min absoluta favvo. Jag skulle kunna gifta mig med honom!
Honom hade ni inte satsat era sparpengar på, eller hur?
 
 
Och det vore kul om fler hoppar på utmaningen 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

I slutet började jag ana en viss macho-dragning, men så kom räddningen i allra sista stund. Och jag håller med, han verkar så otroligt sympatisk.

2013-02-22 @ 21:22:07
Postat av: Lois

Haha! Men jag erkänner att Clooney och Pitt står väldigt högt på min lista, liksom Willis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback