Nya utmaningen nummer 44: Precis just NU, eller rättare sagt för 15 mnuter sedan ...

Alldeles nyss tittade jag till på min hårborste och insåg att det var länge sedan jag rengjorde den riktigt ordentligt. Man tar ju alltid bort hårstrån som har fastnat där, men ibland känner jag att jag måste fixa lite extra med borsten. Då petar jag bort vartenda litet hårstrå som har smugit sig kvar där, och sedan tvättar jag borsten i schampo, så att den ska kännas ren och fin.
Så för 15 minuter sedan stod jag och pillade på borsten, och sedan fick den sig ett välbehövligt bad. Nu är den ren och fin igen.

Kommentarer
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Känner igen det där..precis så gör jag med.

Svar: Visst känns det bra att ha fixat det!
Fia

Postat av: soffie

vad bra :) jag hatar när det blir hår i bprsten så jag gör det varja dag ,så slipper jag så himla mycket hår men mina döttrar är som dom du de väntar tills det är massor av hår i dem;)

Svar: Det är ju dumt att skjuta upp saker och ting, förstås.
Fia

2013-08-04 @ 21:35:42
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback