Handen fungerar igen!

Naprapaten var duktig och bände och vred på alla leder. Ibland gjorde det ont när han tryckte på en speciell punkt, och när han hade dragit och böjt lite till var smärtan borta.
Han frågade om jag visste hur det låter när man drar i fingrarna så att det knakar, och sedan berättade han att det skulle låta på samma sätt från min nacke. Det knastrade till, och jag fick associationer till våldsamma filmer, där hjälten med en snabb rörelse vrider nacken ur led på sina ondsinta motståndare, men jag överlevde, och dessutom återkom känseln i mina bortdomnade fingrar. Häftigt när de kan sina saker!
 
Och jag fick behålla byxorna på, så bikinilinjen var inte så viktig!

Kommentarer
Postat av: soffie

va skönt att det gick bra där men usch när det knakar å har sig i lederna. kramen

Svar: Jag brukar tycka att det låter så förskräckligt när folk drar i fingrarna så det knakar, så knäckande av nacken kändes vanskligt!
Fia

Postat av: Anna-Lena

Usch. Att bända i nacken låter farligt.
Så bra att det ändå hjälpte.

Svar: Ja, det var lite läskigt, men tydligen effektivt.
Fia

2012-09-22 @ 19:39:16
URL: http://mammselen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback