Snabba svängningar

I fredags när jag gick hem från jobbet såg det ut så här vid den lilla ån som ligger alldeles intill min skola
 
Och i morse när jag gick till affären hade det blivit pudervitt av frost. Mycket kallt, mycket vackert och klara signaler om att vintern snart är här.
 
Och så blev det ju kväll så tidigt nu när vi har vridit klockan tillbaka igen.
 
Och när jag var på väg hem från en timslång bollduell i rackethallen var det så sanslöst vackert när dagens sista ljusstrålar glittrade i sjön.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lois

Frost är så himla vackert!

2012-10-29 @ 09:58:09
Postat av: Anna-Lena

Här har det snöat kraftigt hela dagen. Sommardäckern är fortfarande på... :(
Andra bilden med de frostiga tallbarren är fantastiskt vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback