Känns så himla roligt

I morse när jag kom till jobbet ringde en pappa till en av mina elever. Han hade först ett annat ärende, men sedan sa han:
- Jag måste bara få säga att ni gör ett så fantastiskt jobb! XXXX kommer hem och är glad och harmonisk, och berättar om en massa roliga saker han har lärt sig. Han har blivit bättre på att koncentrera sig och har fått bättre struktur i största allmänhet! Tack!
Och jag blev så otroligt glad och fick massor av energi. Det känns så roligt när någon tar sig besväret att berätta att de är nöjda. Hoppas han ringer varje måndagsmorgon och sprider energi!!

Kommentarer
Postat av: Britten

Å visst är det roligt att få höra det....

vilken underbar design du har på din blogg nu...

Postat av: Anna-Lena

Ja, det är viktigt att berömma och uppmuntra andra. Allt går så mycket lättare då.

2012-03-09 @ 21:02:55
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Anna ....tassar in..

Jag visste det..jag känner det så tydligt att du är en av dessa som vet o kan det där med att leda en grupp..mmmm rak i ryggen Fia..visa medaljen (det betyder att du ska vara stolt)

2012-03-09 @ 22:05:58
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback