Fördelar i yrket

I morgon ska jag till Naturhistoriska Riksmuseet med mina nior. De ska förhoppningsvis samla kunskap och inspiration om evolutionen genom att gå runt på utställningen 4,6 miljarder år. Sedan ska de redovisa på olika sätt. Några ska göra en film och några andra ska göra en sagobok om livets utveckling, och ytterligare några andra ska göra en analys av ett dataspel om människans utveckling.
Själv ska jag gå runt och få betalt för att titta på utställningar som jag tycker är jätteintressanta och gå runt i museibutiken och bläddra i böcker och titta på roliga saker och frestas att köpa vackra planscher.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Man kanske skulle ha blivit lärare. Nu är det för sent.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback