Hej bloggen!

Förlåt att jag har varit så nonchalant mot dig den senaste tiden. Det har inte varit avsiktligt! Jag har en massa fina bilder du ska få av mig snart, men just nu har jag så himla mycket annat att pyssla med. Jag tillbringade till exempel fredagskvällen med att mata in mängder av information som rörde jobbet. Jag vet att det är fräckt att försaka dig för jobbet på det här sättet, och jag hoppas att du kommer att fortsätta att vara min vän i alla fall?
Du har ju varit min vän så länge nu, över fem år, så du ska veta att jag gillar dig!
Det har varit på tok för mycket jobb och skolresor och kvällsaktiviteter och hemsläpat arbete, men alldeles för lite fritid. Men du bloggen, snart har vi sommarlov, och då får vi tid för varandra igen! Ok?♥

Kommentarer
Postat av: Lois

Ok, du är förlåten!

2012-06-09 @ 10:56:23
Postat av: Fia

Tack!!

2012-06-09 @ 11:04:08
Postat av: Anna-Lena

Låter bra.

Vänner, (typ bloggar), överger man inte...

Postat av: Lillemor Johansson

Har saknat dig! Kram

2012-06-10 @ 10:22:44
Postat av: lillsyrran

Ser fram mot att se det du ska lägga ut - brukar alltid vara läsvärt/lyssvärt!

2012-06-10 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback