Mia Skäringer

Jag fick ett tips att titta på Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst". Jag har hört talas om den, men har inte kommit mig för med att titta på den tidigare. Den var fantastisk! Jag har suttit här vid köksbordet och stirrat in i min lilla laptop-skärm och skrattat och gråtit. Oj, vilken modig kvinna, och så skicklig att slå huvudet på spiken. Passa på att titta så fort som möjligt, för den är bara tillgänglig på svt.play till och med måndag 10 okt.
Nu skulle jag vilja se hennes show på riktigt!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Ja, visst var den enorm! Komik och förtvivlan och djup förnedring och hopp. Jag blev också helt tagen. Samtidigt lite fundersam över hur folk i publiken skrattade när det var smärtsamt sorgliga saker.

Som sagt - alla ni som inte tittat, gör det snarast!

2011-10-09 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback