Fototriss: Personlig

Det var ett bra tag sedan jag senast deltog i fototrissen, men nu tänkte jag lämna ett bidrag med temat "Personlig". Jag kanske har övertolkat så att det blir mer "privat", men här kommer mina bilder:


Jag kan inte tänka mig något mer personligt (eller privat om ni tycker det passar bättre) än min tandborste. Jag kan nog dela med mig av det mesta, men min tandborste vill jag ha för mig själv.

Min kalender avslöjar mycket om min personlighet. Där finns en massa anteckningar som är superviktiga av olika skäl. Födelsedagar, tandläkarbesök, teaterbesök, lektionsnärvaro och provresultat, tips på bra böcker och musik, lektionsplaneringar telefonnummer och viktiga adresser. Jag skulle bli helt vilse i tillvaron om den försvann!


Jag är löjligt förtjust i pennor och mappar :). Det här är en av mina trotjänare. Bra att ha namnet ingraverat så att den inte hamnar i fel händer.

Om du vill se fler bidrag i fototrissen ska du klicka här


Kommentarer
Postat av: Anna ..smyger in

Jepp tandborsten är privat..så galet privat o personlig..mmmm pennor o mappar..hur skulle vi klara oss utan det..

Postat av: Åke Blomqvist

Härlig trissat!

2011-10-10 @ 21:27:07
URL: http://www.nacka144.se
Postat av: Cina via Gizmo

Personligt minsann.. Hade gärna haft en sån penna. Någon liten penntjyv härjar i mitt hem nämligen.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback