Rätt biljett?

I morse när jag skulle kliva på bussen stod det en man framför mig i kön. När han visade sin sms-biljett var det tydligen något knas, så bussföraren frågade varifrån mannen hade åkt. Då visade det sig att mannen inte förstod svenska, så bussföraren upprepade sin fråga på engelska:
- Where did you come from?
Varpå mannen lyste upp och med ett stort leende svarade:
- Ah!! I´m from Lebanon!!

Uppdatering:
Syrran tyckte att jag skulle lägga ut vår sms-konversation angående den här händelsen.
Syrran: Hur många stämplar blev det då?
Jag: Det gick åt en hel Gazaremsa....

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

2011-11-19 @ 09:14:03
Postat av: lillsyrran

Lägg till ditt fyndiga skämt om hur han betalade.

2011-11-19 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback