Testpilot

Jag har anmält mitt intresse att bli testpilot till en hp-dator , en HP Pavilion dm1-3110eo Notebook PC. Jag har haft flera HP tidigare och har alltid tyckt om dem. Just nu har jag macbook, en jobbdator. Om jag inte hade fått den från jobbet skulle jag ha en HP igen, men gratis är bra!
Eftersom min dator av någon anledning numera vägrar att bädda in klipp från Youtube får ni se länken här i stället:
http://www.youtube.com/watch?v=2AflyOtx5oA

Jag hoppas att jag får chansen att testa den här datorn, för det skulle vara kul att prova hur smidig den är när vi ska vara ute i fält en dag i slutet av maj med 300 elever, och de ska lämna redovisningar och bilder från sina mobiler fortlöpande under dagen, så vi måste ha datorer som är både smidiga och snabba och håller laddningen tillräckligt länge.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

En sån har jag. Guldfärgad. Och jag köpte en pytteliten mus till den eftersom jag är urkass på att använda musplattor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback