Bullock på tunnelbanan

Jag satt på tunnelbanan mitt emot ett oerhört vackert par. Hon var påtagligt lik Sandra Bullock och han påminde om Antonio Banderas. Jag kunde inte låta bli att titta på dem, de satt bara där och var så vackra.
De hade med sig ett barn, ett lika vackert barn. Under den korta färden hann jag få uppfattningen att det var ett mycket väluppfostrat och trevligt barn. Välartat. Synd att de bara hade ett barn. Med de generna borde de kunna berika världen med många små vackra avkommor.
Vid en station klev Sylvester Stallone in i vagnen. Han tittade lite tjurigt mot Antonio. Jag var tvungen att kliva av på nästa station, men jag är övertygad om att Sylvester och Antonio slogs om Sandras gunst.
Förmodligen vann Antonio.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande historia. Synd att du inte fick vara med om upplösningen. Det känns som att du har många spännande resor i kollektivtrafiken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback