Hängiven mitt kall

Av någon anledning är det nästan bara min dator som fungerar när man ska visa film på våra interaktiva tavlor i klassrummen (alltså gröna tavlan har ändrats till svarta tavlan som sedan har ändrats till vita tavlan, och nu är det vita tavlor med en ruskig massa finesser. Förutsatt att tekniken fungerar. Vilket det alltså inte gör)
Idag var en av storcheferna på plats för att försöka komma underfund med varför just min dator fungerade, så han ville se vilken uppdatering jag har, för den allra nyaste fungerar tydligen inte ihop med projektorerna. Vi gick till mitt skrivbord så att jag skulle kunna logga in på datorn så att han kunde komma åt systeminformationen.
När skärmbilden blippade fram visade det sig att jag hade lämnat datorn medan jag var inloggad på Skolverket, på de nya kursplanerna i biologi, så det var den sidan som framträdde framför chefens ögon. Jag framstod genast som superseriös och djupt hängiven mitt arbete. Ingen blogg eller facebook här inte...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Skenet kan bedra... :)

Postat av: Anna ..susar in..

Hi hi vilken otrolig tur.. eller hmmm harkel jag menar så korrekt som du är så finns väl inte en enda snabblänk till något annat än jobb jobb jobb..:)eller hur magistern?

2011-02-14 @ 19:45:07
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback