Min heta brevlåda

Alltså jag menar min hotmail-inkorg. Ibland när jag går in och kollar har jag mängder av reklamerbjudanden av olika slag. Min adress har antagligen hamnat i något register vid något tillfälle, och därför blir jag översköljd med erbjudanden av olika slag. Dessutom finns det alltid en massa meddelanden under "skräppost". Nästan varje dag får jag information om att jag har kommit till final i olika tävlingar, eller att de måste ha min adress för att kunna skicka priset (det kan vara presentkort, telefoner, resor, tekniska prylar mm). Det märkliga är att jag har kommit till final i tävlingar jag inte har deltagit i eller ens har vetat att de existerar.

Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in..

Samma här..visst är det märkligt o så galet irriterande..jag brukar rensa och blockera..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback