Statistik

Jag brukar inte bry mig om statistiken för bloggen, men nu noterade jag att det hade ökat med drygt 40 besökare på en väldigt kort stund.
Det skulle var jätteroligt om många besökare ville skriva lite kommentarer om vilka ni är och hur ni har hittat hit. Ibland funderar jag över vilka ni är som läser här. Jag vet att familjemedlemmar och nära vänner läser. Ni vet hur viktiga ni är!! Och så vet jag att det är några gamla elever. Hej på er!!!  Och så vet jag att det är kompisar till mina döttrar. Hej på er!!!  Inte särskilt många arbetskamrater (tror jag). Men några vänner från gamla jobbet läser, men jag tror inte att någon enda från nya jobbet har hittat hit. 
Några av oss har varit trogna besökare till varandras bloggar i 3-4 år. Några av oss har träffats i verkligheten. Jätteroligt!!!
Några bloggare har jag blivit beroende av, så jag måste läsa både när jag jobbar och är ledig. Några av er skriver så fruktansvärt bra att jag är tvungen att läsa varje nytt inlägg. Nu längtar jag efter kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jag har inte varit här på evigheter men ramlade in av en slump igen :-)

Hoppas allt är bra!

Postat av: Ylva

Dotter nr två läser varje dag :)

2010-09-03 @ 23:49:10
Postat av: Anna-Lena

Hej!

Har varit en av bloggläsarna sedan lång tid tillbaks. Hittade dig (din blogg), på den gamla goda tiden... det var då man kunde hitta bloggare om man sökte på landskap, ålder, osv... Ett mycket bra sätt att få inspiration och bra läsning av helt okända bloggare.

Den funktionen försvann plötsligt när något nytt skulle installeras. Jag har skickat mail och frågat när denna funktion skulle komma tillbaks och fick svaret att det skulle bli så snart uppdateringen var klar. Det är väl ca två år sedan nu, och vid ytterligare förfrågan har jag inte fått något svar.

Så nu är min bloggvärld väldigt begränsad. Vid en datakrasch försvann många och jag hittar dem inte igen.

Din blogg gillar och läser jag, trots att jag inte alltid kommenterar.

Kommentarer är viktiga... man vill ju liksom ha respons för att det ska ge något.

2010-09-04 @ 09:22:50
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: R:s mamma R

läser ochså din blogg varje dag,som min kära svärdotter gör.Ladies night 16 Okt igen? Kram

2010-09-04 @ 10:29:16
Postat av: Tompa

Big Brother bevakar dig regelbundet. Bara så du vet..

2010-09-04 @ 17:29:44
URL: http://nikkodango.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Läser ofta och gärna. Även om jag inte alltid lämnar en kommenterar så finns jag :-)

2010-09-04 @ 20:36:18
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag har ju "hängt" hos dig länge nu =)

2010-09-05 @ 18:42:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en gammal elev! Som tycker du var en helt grymt fantatisk lärare! :D

2010-09-05 @ 19:21:27
Postat av: Fia

Barnens hjältar: Men vad roligt att du tittade in!

Ylva: Trevligt!

Anna-Lena: Ja, vi har umgåtts ganska länge vid det här laget. Jag är trogen läsare hos dig också.

R:s mamma R: Synd att vi träffas så sällan på riktigt. Ladies night låter bra!

Tompa: Det känns tryggt! Jag räknar med att du försvarar mig om någon är dum :)

Jazzhoppan: Vad trevligt att höra!

Ejmis: Ja, vi är ju också gamla bekanta!

Eleven: Vad kul, men vad nyfiken jag blir!

2010-09-05 @ 20:29:54
Postat av: Vicktoria

Jag är ju här, men det vet du ju.



Kram

2010-09-06 @ 09:58:45
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: DotterYV

Jag har glömt att skriva här, men jag läser ju förstås. Du har fött mig så vi är ganska bekanta. Har träffats några gånger. Sett varandra några år.

Och jag blir alltid lika glad när jag läser om något tokigt eller bra eller.. ja, vad som helst egentligen. Men jag gillar inte att läsa om att du drar in giftiga kemikalier i lungorna, där går ändå gränsen.

Puss!

2010-09-18 @ 01:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback