Nobelpriset i fysik?

Det är så intressant att läsa om universums alla krafter, hur de samverkar och hur de motverkar varandra. Men den största kraften av alla är fortfarande otämjd och outforskad.
Ni vet hur det är när man försiktigt lägger ner telefonen eller en mp3-spelare i fickan eller väskan. När man tar upp apparaten igen är sladdarna till hörlurarna obarmhärtigt rena ormboet, oavsett hur försiktigt man har lagt ner den. Den kraften är fullständigt okontrollerbar. Tänk er om man kunde tämja och kontrollera den kraften och använda den i kommersiella syften. Man skulle bli rik som ett troll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ack dessa i-landsproblem ;-)

Postat av: lillsyrran

Jo, här finns en förmögenhet att casha in för den som löser problemet.

2010-11-19 @ 13:30:23
Postat av: Kesokompis

Appropå universums mysterier; Jag har ett annat problem - min mobil och mina nycklar försvinner spårlöst varje gång jag släpper ned dem i väskan. Har det något samband med de svarta hålen i universum??

2010-11-19 @ 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback